🧁 Log in om je Bak & Spaar punten te bekijken of actieproducten te kopen. Lees meer.
Er zijn een aantal redenen waarom het invoeren van een Bak & Spaar code niet altijd lukt. Wij bespreken hieronder de problemen waar we veel vragen over krijgen en wat je kunt doen om dit probleem om te lossen. Lukt het alsnog niet na het doorlopen van de onderstaande stappen? Neem dan contact op met onze klantenservice, dan helpen we je graag verder.
Heb je een code die begint met OET0? Zorg er dan voor dat de eerste letter een o is, van Oetker. Het vierde karakter is een nul.
Super verwarrend - doen we nooit meer -, maar gelukkig is het te doen als je het eenmaal doorhebt.
Op elke verpakking staat niet alleen een code die bestaat uit 16 karakters, maar ook een QR-code die je met de camera van je telefoon kunt scannen. Daar heb je bij de meeste telefoons geen speciale app voor nodig, gewoon de camera ervoor houden en drukken op de link die je in het scherm te zien krijgt. De juiste code wordt dan voor je ingevuld wanneer je bent ingelogd met je Bakken.nl account.
Soms geeft het systeem aan dat de code al eerder is ingewisseld. En dat terwijl je dat pak echt pas net hebt geopend. In de meeste gevallen is de code dan gewoon bij je account bijgeschreven. Je kunt dat heel makkelijk controleren door in je account in het menu op "Bak & Spaar" te klikken, daar worden al je ingewisselde punten netjes bijgehouden.