📦 Let op: Door grote drukte bij PostNL kan je bestelling een dagje later aankomen.
Je kent het Bak & Spaar programma misschien wel van de Dr. Oetker producten uit de supermarkt. Verpakkingen met een Bak & Spaar logo zijn voorzien van een actiepunt en met die actiepunten spaar je voor kortingen op toffe bakproducten. Omdat we onze trouwste bakfans graag belonen slaan Dr. Oetker en Bakken.nl de handen ineen en breiden we dit spaarprogramma uit. Het assortiment is aangevuld met prachtige bakspullen én je kunt nu ook punten sparen bij aankopen die je doet in de Bakken.nl webshop. Voor iedere €15 die je besteedt krijg je 1 extra Bak & Spaar punt!
Heel simpel. Om punten te sparen heb je een Bakken.nl account nodig. Die kun je hieronder aanmaken. Punten die je verdient met je aankopen in de webshop worden automatisch bijgeschreven op je account. Wil je punten van Dr. Oetker inwisselen? Scan dan de QR code aan de binnenzijde van de verpakking of vul de unieke actiecode hieronder in.
Bak & Spaar is het spaarprogramma van Dr. Oetker en Bakken.nl. Met dit programma spaar je voor hoge kortingen op de leukste bakspullen. Verzamel punten door Dr. Oetker producten (voorzien van een Bak & Spaar logo) te kopen en plaats bestellingen in de Bakken.nl webshop. Wil je Bak & Spaar punten verzamelen? Dan heb je een Bakken.nl account nodig.
Je herkent Dr. Oetker producten die meedoen aan het Bak & Spaar programma aan het roze Bak & Spaar logo. Aan de binnenkant van de verpakking vind je een unieke code.
Wissel deze code in op bakken.nl/bak-spaar
Met het puntensaldo dat je in je account ziet kun je geselecteerde producten kopen. Deze herken je aan het Bak & Spaar label, waarbij je ziet dat je door het inzetten van je punten een aantrekkelijke korting krijgt.
Ja dat kan. Hiervoor gelden dezelfde voorwaarden als voor het retourneren van normale bestellingen. Wanneer we je retourzending hebben verwerkt, worden de Bak & Spaar punten weer op je account bijgeschreven.
Het inleveren van punten gaat soms niet helemaal zoals gepland. Wij bespreken hieronder de problemen waar we veel vragen over krijgen en wat je kunt doen om dit probleem om te lossen. Lukt het alsnog niet na het doorlopen van de onderstaande stappen? Neem dan contact op met onze klantenservice, dan helpen we je graag verder!
Controleer of de code goed hebt ingevuld. Begint jouw code met OET0? Controleer dan of je bij het eerste getal een hoofdletter o van Oetker hebt ingevoerd en na ET het cijfer 0. Super verwarrend, gaan we de volgende keer anders doen!
Gebruik de QR-code. Lukt handmatig invullen niet? Scan de QR-code dan met de camera van je telefoon. Hierdoor wordt de juiste code automatisch voor je ingevuld.
Krijg je de melding dat de code al bestaat? Dan is hij waarschijnlijk al toegevoegd aan je account. Controleer dit door in het menu op Bak & Spaar te klikken en kijk of de code hier staat.